2012. február 27., hétfő

Kedvenc ékszereim...a Cango & Rinaldi mánia:-)

Ezúttal kedvenc ékszereimet mutatom be, melyek között van ezüst, arany, de túlnyomó többségében bizsu. Nem tudok úgy elmenni egy bizsus állvány mellett, hogy ne nézném át tüzetesen. Általában találok is valamit:-)
"Diamonds are the girls best friend" 

Örök érvényű mondás szerint a gyémántok a lányok legjobb barátai, és milyen igaz ez:-)
 Az egyik nagy kedvencem a Cango & Rinaldi ékszer kollekció. Talán nem kell senkinek bemutatni a céget, a márkát. Ha mégis érdekel a története a hivatalos honlapon mindent megtalálsz. 



Ezek az ékszerekben található kövek ugyan nem gyémántok, de a minőségi Swarovski kövek megadják azt a luxus érzést, amit egy ékszer csillogása nyújthat. Ugyan már nem ezek az ékszerek határozzák meg az öltözködésem stílusát, de ez is én voltam, és vagyok még ma is, ezért is tartom fontosnak bemutatni őket.

Pár éve még meg voltam őrülve értük, ez mára már csillapodott, de végleg megválni tőlük nem tudok és nem is akarok. Talán azért is ragaszkodom ezekhez annyira, mert 20-as éveim elején alig vártam már, hogy első fizetéseimből szert tegyek egyre, és az a fantasztikus érzés, ami akkor kerített hatalmába amikor az első időkben viseltem, még ma is eszembe jut. Az más kérdés, hogy ennyi pénzt ma már nem biztos,hogy adnék 1-1 nyakékért.
Gondolom ismerős az érzés, mikor valamiből találsz egy remek formát (vagy ruha esetében szabást) és minél több színben beszerzed. Nálam is ez történt ebben az esetben. Mostanában már inkább csak akkor veszem fel őket, ha egy kevésbé hangsúlyos ruha van rajtam.Télen különösen szeretem ezeket az ékszereket, mert a téli borús napokon üdítően hatnak a szemre ezek a szikrázóan csillogó kövek.
Egy másik bejegyzésben helyet kapnak majd a Bijou Brigitte, H & M .... ékszerek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése